Väkommen till skridskokul med Tellus och GT/76!

Nu kan du lära dig att åka skridskor tillsammans med oss i Skridskokul. Alla kan vara med, oavsett om det är första gången, eller om du redan har lärt dig åka lite. Här på GT/76s hemsidan hittar du all praktisk information.

Avgiften på 1100kr inkluderar bandyklubba, träningströja, medalj vid avslutningen i mars samt medlemskap i IK Tellus Bandy. Syskonrabatt 50% för andra barnet, om man har två syskon med i årets Bandyskola. Betalning görs till IK Tellus Bandys plusgirokonto i Nordea 63 99 85-1

Skridskokul passar alla som vill lära sig åka skridskor, killar som tjejer. Det passar också för dig som redan lärt dig åka lite och som vill bli ännu bättre skridskoåkare. Barn från 5 till 8 år är välkomna. Eventuell gruppindelning kan ske efter ålder och förkunskaper. Huvudsaken är att alla ska trivas, träffa nya kompisar och bli duktiga skridskoåkare.

Dessa saker måste du ha för att vara med:

• Skridskor
• Hjälm med visir/galler (godkänd/CE-märkt)

1921-klubben

Som ett sätt att stötta Tellus bandy och jorden vi vandrar på. Och inträde till alla hemmamatcher!

Andelslotteri

Du vet väl att du alltid kan anmäla dig till Tellus Andelslotteri? Av dina 100 kr i månaden går 50 direkt till klubben och 50 till prispotten för en ensam vinnare. Skynda att signa upp samt tipsa era vänner och kollegor!

Lägg locket på kastrullen och undvik att stormkoka maten på spisen för att minska energiåtgången.

Yacob CederlundHållbarhetsgruppen

TELLUS BANDY